Jävla kyla!

Det såg ut som någon satte igång en snökanon utanför fönstret för ett par timmar sedan. Den första snön alltså, fy fasen. Bra tajming att montera på vinterdäcken idag då :) När det var klart och sommardäcken lagts på plats i förrådet, så var jag tvungen att få något varmt i mig. Det blev kaffe och ett par mackor och det smakade riktigt bra. Jag hade funderingar på att göra varm choklad, då jag har en liter mjölk stående i kylen sedan helgen, men det fick vara. Kanske i morgon. För i morgon ska det ju komma ännu mer snö, om man nu får tro vår "trogna" väderlekstjänst. Hur som helst är det kallt och det gillar inte jag. Det är härligt med en skidtur en solig vinterdag, men just det där att frysa, blä!
Vore gott att ligga på en strand i stället eller bara vara på en varmare plats...Aten kanske...


Lyssna på låten Tillbaks till Aten


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii