Kärleksknocken!

Jag hoppar in i ringen, länge sedan nu. Sitter där i ringhörnan o lyssnar, jodå, han sitter där på axeln o babblar, tjatar o försöker peppa. Jag försöker samla mig, få saker o ting på plats, går sådär. Gonggongen ljuder o jag kastar mig in i matchen. Jag hinner bara ta ett steg, pang, rakt i pallet, pang, rakt i magen och det sista tar rakt i hjärtat, BAAAM!! Det ringer i öronen, benen darrar o allt snurrar. Pladask faller jag i mattan. Vad hände!? Jo, det var HON som hände. Som värsta kärlekstsunamin drog hon fram. Kärlek vid första ögonkastet? Snarare vid första närvaron ;-). Kär är bara förnamnet, hyperförälskad är efternamnet. Det händer och det händer igen, hela tiden. U are the one and U know it!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii