Tänk vad löööv kan göra :)

Man kan ju må bra och sen kan man må BRA! Sällan jag gräver ner mig för saker i vanliga fall, så jag kan nog säga att jag mår bra för det mesta. Ibland blir man ju trött på saker och ting, men försöker ändå hålla humöret uppe. Nu är det på det viset att humöret liksom har ett eget liv och drar iväg lite hit och dit. Inte att det går ner, utan snarare tvärtom, uppåt i alla möjliga riktningar. Ni vet hur en ballong beter sig, om man släpper den utan att knyta. Nu landar ju den efter ett tag, på golvet, men jag har inte landat än och troligtvis kommer jag aldrig göra det. En energiboost utan dess like kan man säga. Undrar hur det fungerar egentligen? Men varför grotta i det!? Först går man omkring ensam på en liten grusväg och strax därefter åker man i över tvåhundra på värsta autobahn. Det är inte farten, energin eller att vägen har blivit bredare och bättre, utan det är tryggheten, säkerheten och den lycka utmed vägen, som fyller hela kroppen och gör resan otroligt behaglig. Thanks M! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii