Arga snickaren på hal is

Det är ju behjärtansvärt det han gör i Nybyggarna, men jag funderar ändå på hur det ska sluta. Det är trasiga människor som kommer att bo ihop i en och samma lada. Hur har han tänkt i fortsättningen? Lite amatörpsykolog får jag nog säga att han är, eller? Vore intressant att se hur det går med projektet. När dessa människor ska bo ihop och inte knarka, hur ska det gå. De klättrar ju redan på väggarna i programmet och då är de utan droger ett par dagar. Langarna hittar väl snart dit, vad händer då? Hur ska de försörja sig, köpa mat, mm? Nja, jag är tveksam, men man vet ju aldrig.









Hälsotips:
Det blir ofta missförstånd om vad mat innehåller eller inte innehåller. Finns många "experter" därute som har väldigt svårt att er känna att de faktiskt INTE vet allting.
Jag vet inte heller allting, men jag tar reda på fakta och står inte på mig när jag vet att jag har fel. Kolla källan och kolla på fler ställen hur det ligger till. Har du magproblem t.ex och har gjort tester som talar om att du inte tål vissa saker, låt bli att äta det! Du gör dig själv en otjänst. Ja, det kan ta tid att vänja sig av med det, men valet är ganska lätt då man oftast inte mår bra när man just stoppar i sig det som man inte tål. Gör en håranalys så får du besked, som stämmer till 100%. 
www.abfrisk.se

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii