Denna ljuva vintertid

Så långt kan jag sträcka mig idag i alla fall. Fem minus och solsken, det går väl an. Faktum är att solen faktiskt värmde, när jag tog en liten promenad till jobbet för en stund sedan. I övrigt fortsätter jag kurera förkylningen så jag är pigg till helgen. Så nu är det dags att ställa om klockan igen, jaja, tiden går. Vore ju skönare om det blev sommartid i stället. Då får vi tillbaka en timme nu alltså och det är ju inte dumt, men jag kommer inte att gå upp klockan två, natten till söndag och ställa klockan. Varför ska det ske mitt i natten? Nä, det får bli innan sängdags. Gäller ju att vakna i tid på söndag också, när det ska bäras säng och göra första besöket i älsklingens nya lya. Blir spännande.
Såg att Apple släpper nya grejer snart. En ny iMac vore trevligt. En ganska dyr investering, men trevlig. Min funkar ju kanon fortfarande, men nytt är nytt :) Det finns dock annat som är viktigare för tillfället, så det stannar nog vid drömmen, än så länge.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii