9.06

Sådär ja, det var inte dumt att sova en stund extra idag. Klockslaget är dessutom lite coolt, 9.06...
Det blir samma om man vänder på det. Lustigt. Siffrorna har även en betydelse, i alla fall för mig. Både 6:an och 9:an ingår så att säga i mina tal. Jag ska inte snöa in på det, men de har en mening och det är nog viktigast för mig. Det är i alla fall i positiv mening de betyder något och det är det viktigaste. Just nu betyder de extra mycket, liksom siffran 3. Träningen blev uppskjuten till idag och nu känns det riktigt bra att ha gjort det. Trots detta "hälsoliv" jag lever... ska det smaka gott med en kopp kaffe.
Det gäller att inte vara för extrem i livet, inte åt något håll. Vi behöver sådant som stimulerar vårt belöningscentra för att må bra. Det kan vara ett glas vin, lite choklad eller en kopp kaffe, antingen på egen hand, men gärna tillsammans med någon. Bara doften av nybryggt kaffe kan sätta igång bra saker i kroppen. Vi behöver detta och ska tillåta oss njutning. Pussåkram!

Kommentarer

  1. Spännande det där med siffrorna faktiskt... Får nog fördjupa mig något där.
    På tal om kaffe, vin, choklad osv... Så har du väl inte missat namnet på min blogg!? ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja, vi kan ta en liten kurs ;) Jag har inte missat det, du är ju en mysmänniska ;-)

    SvaraRadera
  3. Det här var häftigt.... Nu betyder sifforna ÄNNU mer! <3<3<3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii