Korta timmar

Förundras ibland över hur timmarna kan kännas korta. Jag tror det är ett bra tillstånd man befinner sig i ändå, på något sätt. Det är väl inte bra att timmarna rusar iväg, nej, men det är ett slags flyt, flow. Man bara är, gör en massa olika saker, men stressar inte, håller inte igen, utan bara låter det hända. Så har det varit idag och jag har massor med energi kvar. Det är snart kväll, men ändå mycket kvar på dygnet. Det blev en liten skvätt rosé kvar igår, det får jag ta och åtgärda om ett tag. Ännu ett avsnitt av min nya favoritserie, Mord i paradiset, kommer i kväll. Mysigt. Inspiration för ny musik har också knackat på nu på eftermiddagen, men jag har inte öppnat än. Får se vad som hinns med. Pussåkram!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii