Det är ju lördag, ju.

Kroppens klocka är fantastisk. Vad ska vi ha väckarklockor till? Nog blev det lite senare än vanligt igår, men ändå börjar kroppen röra på sig strax vid halv åtta. Efter något halvdant försök att somna om, så steg jag upp 8.05. Frukosten smakade extra bra idag av någon anledning. Måsarna har börjat skräna utanför på morgonen, men tack vare att jag bytte lägenhet förra sommaren så hör jag dem inte lika tydligt nu. Flyttade 25 meter, till det andra huset i samma länga. Någon direkt vilodag blir det inte heller. Jo, en stunds avkopplande fika på stan, ska jag väl hinna med. Efter lunch är det frissan som gäller och sen blir det att jag får hjälpa en kille som gjort sig illa i nacken. Ska ta med gitarren till frissan också. Inte för att den behöver friseras, men i och med att min frissa och jag ska sjunga på ett bröllop, i slutet av månaden, så passade det bra att öva i anslutning till min makeover. I övrigt ska jag skrämma kroppen med träning och god mat senare i eftermiddag, kväll. Pussåkram!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii