Sanden luktar sommar

En härlig vårdag började som vanligt med arbete. Igår när jag gick och lade mig så visade temperaturen 9,6 plus, härligt. Ja, det var regnigt, men snart kommer våren på riktigt. Jag hann med en liten promenad efter lunchen och framför mitt hus där jag bor, finns en liten grusgång, som leder upp till Varbergsvägen. Efter det att jag gått en sväng, så kom jag tillbaka samma väg och vid ett ställe, där antagligen solen legat på en längre tid, kom en svag doft av sommar svepande, mysigt.
Nu har jag packat ner gitarr och andra tillbehör, som kan behövas för kvällens övningar, då vi ( Marie Ronnemar och jag) ska rocka loss ute på Borås golfklubb och förära Parkinsonföreningen med lite musik. Det blir sköj. Have a nice evening!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii