1000 kr/tim

Ja, det vore ju en fin lön. I reda pengar får man jobba på, om det ska bli de summorna. Nu handlar det tyvärr inte om pengar in, utan på andra hållet. Jag kan förstå de som har ett par miljoner att gräva ur, att det inte är så svårt att göra av med dem. Här rök pengarna i princip på två enkla vardagssaker och allt på mindre än två timmar. Hämtade bilen på verkstad och sedan vidare till mataffären och bolaget. Tjoff, tjoff! Jag funderade på en trisslott när jag gick in i affären, men "glömde" bort det när jag gick ut :/
Ska se efter i min sparburk om det finns en slant till en lott, då blir det inköp i morgon i så fall.
Å andra sidan vinner jag högsta vinsten i morgon i alla fall, utan någon direkt insats, för då  kommer älsklingen :) <3<3<3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii