Som vilken dag som helst

En vanlig dag alltså. Upp tidigt och iväg på jobb. Sedan vart det lunch och lite städning hemma och snart blir det mer jobb. Annars är det som vanligt. Det händer grejer runt omkring. Riksdagsmän slåss med järnrör, musiker stämmer varandra på höga belopp, bomberna faller som värsta nyårsfirandet och så är det någon galen fotbollsmatch, det pratas om. SAS håller på att kursa och det stadiga företaget Ericsson säger upp folk. Vi får tips om hur vi kan bli av med dålig andedräkt och gå ner 10 kg på 1 vecka med hjälp av läsk. Ja, jösses och vi klagar på att det händer för lite :) Nu är det tre-fika, jo, men en halvtimme tidigare. Tvätten ska snart hängas och städningen pågår. Min ängel hann med att ringa också, så nu mår jag Ännu bättre. Fredagsmyset är i antågande och det ser jag mycket fram emot. Att ha en sådan älskling är få förunnat, det kan jag säga och jag är otroligt tacksam för det, varje dag. Puss underbara Marie! <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii