Hög som ett hus!

Nu är jag visserligen ganska lång som jag är. Nästan två meter över havet, en och nittiosex, för att vara exakt. Det kan ju vara en svindlande känsla, bara det, men vad händer om man lägger på ytterligare ett par meter eller kilometer, rakt upp i himlen. Han som hoppade från rymden måste haft en liknande känsla i magen och i hjärttrakten, som jag har nu och har haft i ett halvår snart. Man kan bli go i huvet av ett par glas vin och säkert finns det droger som gör att saker och ting känns som en piece of cake. Tror dock inte det kommer i närheten av det välmående som kärleken ger. Det känns som att jag har en stor, jävla mjuk päls på mig. Skönt! Jag har åkt hiss upp till högsta våningen och befinner mig i takvåningen med värsta lyxen och här stannar jag, så det så. Give me more, amore!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii