Om jag säger...

att jag är kär, en gång till, kanske ni bara suckar och trycker er vidare till någon annan blogg. Om jag säger, att det är väldigt jobbigt att vara utan sin kärlek, när jag vet att hon finns tre mil härifrån och som det är nu, inte har möjlighet att åka dit. Om jag säger att det sistnämnda kommer ändra sig från och med i morgon, så borde jag få stående ovationer, jubel och fyrverkerier, för det är nämligen så det känns inombords just nu. Att jag är kär, kommer dock Inte ändra sig för det flyter runt i blodet, det är lika säkert som jag sitter här. Nine f*cking days without my love, fy! Bra låttitel, förresten. Om jag säger att Marie är den finaste och underbaraste som finns, så ÄR det så. Puss, ses i morgon!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii