Nej, nej, nej!

Det är omöjligt att det är så. Loreen sitter i tv-soffan och har kladdat på sig vit färg och säger att det är Sjukt snyggt med färg i ansiktet och på kroppen. Hon bryter ett mönster och bla, bla, bla.
Vad är det för en människa? Det var lite kul när hon kom och det lät annorlunda det hon gjorde, men nu är det FÖR annorlunda och det är svårt att hålla intresset vid liv. Den så kallade Smarta marknadsföringen med de urtrista konserterna, som många av oss led oss igenom i somras, höll nog inte. Då gäller det att konstra till sig ännu lite mer. Ja, jag målar mig i ansiktet och flummar runt i en tv-studio och säger något som låter bra. Är du clown eller artist? Jag har redan tröttnat eller redan förresten, det gjorde jag redan i somras, när jag hade förväntat mig något alldeles särskilt på torget i Borås. Jag gick hem efter fyra ylande låtar och improvisationsnoja, inte bara jag. Japp, det blev publikrekord på torget, men platt fall för framträdandet. Det borde inte räknas, nollställ och börja om. Hade det varit inträde, hade 20.000 av de 25, bett att få pengarna tillbaka, det tror i alla fall jag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii