Vad fan ska jag skriva om!?

Det är skönt att skriva av sig mellan varven, men ibland känner jag att jag letar efter ämnen. Ja, man behöver ju inte blogga varje dag och jag har inte en aning om hur förvirrade mina få läsare är, egentligen. Räcker det att skriva om vad för mat som lagas eller att en ny sång har fått liv eller är det skitsamma? Vad finner jag intressant för egen del? Jag är nog en allätare, men gottar mig inte åt att andra krockar sina bilar, barnen blir sjuka, blir av med sitt jobb eller skiljer sig. Klart att vissa ämnen intresserar mer. Jag bläddrar igenom andras bloggar ibland och där står lite av varje. Vissa koncentrerar sig bara på att berätta om hur gulligt allt är med pojk eller flickvännen och att hunden är allt på jorden. Tänk vad olika vi är och samtidigt Väldigt lika. De riktigt vågade går ut med precis Allt, medan de flesta lägger ett rosa skimmer över texten. Det är så vi Vill ha det och vill få andra att tro. Jaja, sitter här i min ensamhet med en kopp kaffe och längtar satan i gatan efter just min stora kärlek. Hon kommer i morgon :)) Då vete fasen om det blir något bloggande... Puss på er!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii