Bästa julklappen ever!

Ni läsare är ju ett nyfiket folk, trots allt, så jag kan nog bli lite mer "puttinuttig", det gör nog inget. Snart är det jul igen, vilket ska bli fantastiskt roligt. Det blir en jul i den rätta bemärkelsen, att få ge och att få. Nu har det ju förkommit innan att jag både gett och fått klappar, men nu är det mer på en annan nivå. Det blir klappar också! Det handlar så klart om LÖÖÖV! Ojojoj, ska han dra detta nu IGEN!
Ja, vad fan, att vara kär gör så här med en. Hur som helst, slå in en Rolex, checkar i kuvert, presentkort på lyxsemester...öh, där kanske jag kan hejda mig lite... varma vantar eller glögg-koppar. Jag har redan fått min julklapp och det är DU! Marie, behöver inget glättigt papper, inga glittriga rosetter eller fastlimmad konstsnö, inte ens en God Jul etikett behövs. Allt är redan klart eller som man säger i filmbranschen, it´s a wrap! God Jul!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii