Magnus vill *unka o jag mår illa

Så mycket bättre blev så mycket sämre i lördags. I alla fall för min del. Huvudpersonen ger mig rysningar och inte av välbehag. De övriga artisterna gjorde bra ifrån sig och strålade som vanligt. Tänk vad konstigt det är att man känner så. Det är en människa jag inte känner, men ger ändå sådan läskiga vibbar. Hon må vara känd i stora delar av världen, men det bryr jag mig inte om. Blev förvånad över Ugglas uttalande, faktiskt. Själv får jag nästan lite illamåendekänsla. Följer man hennes ögon när de sitter vid bordet så söker de hela tiden bekräftelse, "jag är väl duktig o mina låtar Är väl bra". Nä, fy!
Ja, tv vinklar och klipper och klistrar så det ska bli just bra tv, men det blir lite För bra för min smak.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii