Undrar om Farbror doktorn förstår?

Blir lite jobb-blogg idag... mitt jobb är otroligt intressant och kul. Roligt att ha möjligheten och kunskapen att kunna hjälpa människor som har problem, av olika slag. Massage är ju en av de bästa terapierna som finns och kan göra så mycket nytta. Inte bara med musklerna, utan även på insidan händer det grejer. Det senaste året har varit mycket spännande, då jag själv börjat göra håranalyser. Med det verktyget går det att spåra allergier, funktionsstörningar i organen, som ger olika symptom. Allt från vanlig huvudvärk, magproblem, hudproblem, mm. Det finns inga begränsningar. Av de som jag gjorde prov på i slutet av förra hösten, så är det bara positiva reaktioner. Det tar ju lite tid med naturliga metoder, men å andra sidan är det för det mesta bestående. Läkemedel är i allra högsta grad till för att ta bort symptomen, men inte orsaken. Jag samlar på mig dokument från patienterna, där de får skriva ner vad de upplever och det finns hur mycket som helst. Magar som inte gör ont längre, värden av olika slag som blir bara bättre och bättre, hudproblem som försvinner, osv. I vårdkön står det massor med människor med problem, de är inte döende eller har allvarliga sjukdomar, men de hänvisas ändå att vänta. Jag och andra som jobbar på liknande sätt kan vara med och korta den kön avsevärt, om vi bara fick vara med, ännu mer. Är det möjligt?


www.abfrisk.se


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii