Och hur var det här då?

Frågan får man ju hos tandläkaren eller farbror doktorn och vad skulle jag svara på den? Förutom att testosteronet snart kryper ut genom håret, så är det hur bra som helst :) Tog tag i mitt liv ordentligt nu i kväll. Efter att ha dragits med någon jädra bacill i nästan fyra veckor, så kändes kroppen som en skräphög och nu var det dags att ta fram kvasten och städa upp och göra fint.
En månad, utan någon som helst träning, gör inte gott direkt. Jag har inte så lätt för att lägga på mig vikt, men när inte kroppen är i ordning så är inte svårt att kompensera det med annan njutning i form av mat och dryck. Fan vet om inte andra träningsalternativ också kan komma att bli aktuella i framtiden. Det är aldrig försent. Nu blir det i alla fall något ätbart och jag kan känna mig nöjd efter min lilla nystart.





Träning;
5 km träningscykel
15 st djävulsarmhävningar.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii