Nu är det klippt!

Så är det faktiskt. Det var dags att frisera lite grand. Blir trött på håret när det bara går att göra på ett sätt, men egentligen vill man göra på ett annat. Och så måste jag se proper ut inför helgen, när det nu vankas nya möten. Min frissa har flyttat till en annan lokal, billigare och bättre, så det var kul att se hur det blev till slut. Jag har ju hört om det ett par gånger och det var riktigt fint faktiskt. Mycket skvaller blir det hos frisören. Tanten innan mig hade tydligen tjatat hål i huvudet på den andra tjejen som jobbar där, så nu var det Karros tur att lyssna. Vi snackade om allt möjligt och jag berättade en del om mitt "nya" liv. Hon var dessutom med barn, sitt andra. Kul. Vi känner varandra sedan många år, så det går att prata om allt. Hon sjunger jättebra också, så det har blivit en del samarbeten. Jaha, nä, nu måste jag kolla frissan och hoppas det blir godkänt på lördag.

Sax

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lunch med Ledin också...

Den nakna kocken

Ta iiii